
Kahta’da Dünya Engelliler Haftası kutlandı
Kahta İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından Dünya Engelliler Haftası münasebetiyle bir kutlama programı düzenlendi..
A+A-
Programa Kahta Kaymakamı Muhammed Üsame Soysal, Kahta Belediye Başkan Yardımcısı Enver Dinçer, Kahta İlçe Millî Eğitim Müdürü Lütfü Başli, STK temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Mustafa Kahtalı Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programda, ilçede eğitim gören özel öğrenciler tarafından birbirinden renkli gösteriler sahnelendi.
Öğrenciler, program boyunca koro ve solo performanslarla türküler seslendirerek izleyicilerden büyük beğeni aldı.
Program, Özel Eğitim Uygulama Okulu 3. Kademe Müdürü Abdullah Çetinkaya’nın selamlama konuşmasıyla başladı. Ardından Kahta İlçe Millî Eğitim Müdürü Lütfü Başli, günün anlam ve önemine ilişkin konuşma yaparak özel bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu vurguladı.
Kahta İlçe Millî Eğitim Müdürü Lütfü Başli, programın hazırlanmasında emeği geçen okul idarecileri, öğretmenler, veliler ve öğrencilere teşekkür ederek başarılar diledi.
Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında düzenlenen Afiş Tasarlama Yarışması’nda dereceye giren Ceren Şahin’e Kahta Kaymakamı Muhammed Üsame Soysal tarafından birincilik belgesi ve madalyası takdim edildi.
Haber: Şevket Bozkurt



